Odborníci ze SMART Companies jsou denně ve styku s obchodním rejstříkem, s finančními, živnostenskými i jinými úřady a jsou proto schopni pro vás zajistit bezchybné zpracování vašich požadavků, vč. zápisů změn ve společnosti, organizací valné hromady, přípravy notářských zápisů, registrací k daním i zastupování před příslušnými rejstříkovými soudy.
V rámci servisu a změn vaší společnosti vám rádi pomůžeme zejména s:
Jsme denně ve styku s notáři a rejstříkovými soudy a jsme připraveni Vám poskytnout odbornou, rychlou a komplexní pomoc při zajištění změn ve Vaší společnosti. Zejména pomáháme s následujícím:
- odvolávání, jmenování, odstoupení členů statutárních a dozorčích orgánů, správních rad
- převody podílů, změny společníků
- zvyšování a snižování základního kapitálu
- vydávání akcií a kmenových listů
- zajištění zápisu skutečného majitele do evidence skutečných majitelů
- zajištění zápisu svěřenského fondu do evidence svěřenských fondů
- přizpůsobení společenské smlouvy či stanov ustanovením z.č. 90/2012 Sb., v platném znění
- nastavení corporate governance a korporátní bezpečnosti vnitřních procesů společností
- Úpravy ve společenské smlouvě (s.r.o.) či stanovách společnosti (a.s.), zejména oprávnění statutárních a jiných orgánů, usnášeníschopnost valné hromady, podíly na hlasovacích právech, zisku, hlasovací kvóra atd.
Jsme denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi a jsme připraveni Vás v jednání s nimi zastupovat a poskytnout Vám rychlou a odbornou pomoc. Vše na základě konkrétní plné moci, bez Vaší přítomnosti. Naši klienti nejčastěji požadují pomoc s komunikací s následujícími institucemi:
- Živnostenský úřad (vyřizování živnostenských listů a koncesí)
- Finanční úřad (registrace k daním atp.)
- Rejstříkový soud, obchodní rejstřík (zajištění změn ve společnosti
- Báňský úřad
- Magistrát
- Evidence skutečných majitelů
- Evidence svěřenských fondů
Jsme denně ve styku s finančními úřady a dalšími institucemi a jsme připraveni za Vás na základě plné moci vyřídit Vaše požadavky. Naše mnohaleté zkušenosti nám umožňují poskytovat rychlou a efektivní pomoc.
- registrace, deregistrace k daním
- správa a aktualizace obsahu sbírky listin