www.profit.cz: Virtuální kancelář jako alternativa kamenné

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

30. listopadu 2009

Virtuální kancelář jako alternativa kamenné

Virtuální kancelář jako alternativa kamenné

Podtitulek: ZEPTEJTE SE ODBORNÍKŮ - otázky posílejte na redakce@profit.cz

Zdroj: www.profit.cz

Začínám podnikat a zatím mám kancelář v družstevním bytě, což pro mne osobně není do budoucna ten nejlepší způsob. Existuje řešení, které mi umožní mít pracovní schůzky i někde jinde než po kavárnách?

Jaroslav Kuneš, Praha 4

Z dotazu je patrné, že hledáte alternativu ke klasické kamenné kanceláři a tato alternativa, kromě jiného, musí splňovat možnost pracovních schůzek.


Na trhu existují renomované společnosti, které vám umožní rychle, snadno a v porovnání s náklady na provoz klasické kanceláře i velmi levně využívat takzvaných virtuálních kanceláří. Jedná se o relativně novou formu využívání moderních, plně funkčních administrativních prostor a kanceláří, které jsou vám k dispozici pro vaše obchodní jednání v termínech, které požadujete, a tak dlouho, jak potřebujete. V rámci služby virtuální kancelář vám zároveň poskytovatel služby podle dohody zajistí přijímání a administraci pošty, služby telefonní operátorky, osobní asistentky a podobně.


Ceny za pronájem takovéto kanceláře se liší podle poskytnutí registračního sídla pro vaši firmu.
Zde se platí, stejně tak jako u tradičních kamenných kanceláří, za dobrou adresu. Například za poskytnutí sídla na prestižní adrese na Praze 1 zaplatíte u většiny renomovaných poskytovatelů okolo tří tisíc korun za jeden kalendářní měsíc. Oproti kamenným kancelářím neplatíte u virtuálních za metry, ale jen za poskytnutí sídla a poté už záleží jen na vašich podnikatelských aktivitách, jak často a jaké další služby potřebujete pro fungování vaší společnosti. Ale i zde můžete výrazně ušetřit tím, že si pronajmete adresu buď na méně atraktivní adrese v Praze, případně v jiných městech typu Brna, Ostravy nebo Plzně.


U mnohých poskytovatelů těchto služeb je již naprostým standardem také zajištění veškerých formalit spojených se změnou zápisu vašeho nového sídla na příslušných úřadech.


Výhodou je i ta skutečnost, že si můžete z nabídek poskytovatelů těchto služeb vybrat sídlo své firmy, respektive adresu, na které bude vaše firma sídlit. Doporučuji vám podívat se na nabídku a služby jednotlivých poskytovatelů virtuálních kanceláří, domluvit si s nimi schůzku a zjistit více informací pro vaše rozhodnutí.

Jana Babůrková 

SMART Office

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.