Ušetřete čas a nechte zajištění sídla společnosti na profesionálech

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

26. dubna 2011

Využitím profesionální firmy poskytující virtuální kanceláře tak ušetříte mnoho hodin, které byste jinak museli věnovat následujícím činnostem.

Využitím profesionální firmy poskytující virtuální kanceláře tak ušetříte mnoho hodin, které byste jinak museli věnovat následujícím činnostem.

Procesní kroky k zajištění sídla společnosti:

1.    Výběr vhodné adresy (nemovitosti).
2.    Zajištění souhlasu vlastníka nemovitosti s umístěním sídla.
3.    Zajištění výpisu z katastru nemovitostí.
4.    Uzavření příslušné (např. nájemní či podnájemní) smlouvy.
5.    Podání návrhu na zápis do obchodního rejstříku.
6.    Označení sídla na budově dle příslušných zákonů.
7.    Zajištění přebírání pošty a kontaktu s veřejností.
8.    Zajištění zasedací místnosti pro vedení obchodního jednání (či kontrolu Finančního úřadu).
9.    Oznámení změny na příslušném FÚ.
10.  Oznámení změny na živnostenském úřadu.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.