Společnost SMART Office & Companies, úspěšně dokončila proces implementace a získala certifikáty systému řízení jakosti dle normy ISO 9001:2009 a řízení bezpečnosti informací dle normy ISO 27001:2005. Svým zákazníkům tak deklarujé vysokou úroveň kvality poskytovaných služeb a zároveň ochranu a bezpečnost důvěrných dat, s kterými pracuje a nakládá.
„Získání certifikace chápeme především jako potvrzení kvality našich procesů a vyjádření odpovědnosti vůči svým klientům a partnerům. Spolu se zavedením systému řízení jakosti, které je dnes poměrně běžné, jsme implementovali také systém řízení bezpečnosti informací a vytvořili tak integrovaný systém řízení společnosti,“ uvádí Josef Jaroš, Managing Partner Smart Office & Companies. Vysoká úroveň interního řízení je nyní zárukou bezproblémového průběhu svěřených projektů a minimalizace bezpečnostních rizik. „V České republice získalo certifikát ISO 27001 v oboru pouze minimum společností, proto jeho získání považujeme za významnou konkurenční výhodu,“ dodává Josef Jaroš.
Pro většinu významných poradenských společností je v dnešní době certifikace systému řízení jakosti standardem a pro jejich klienty základním kritériem výběru vysoké úrovně poskytovaných služeb. Zavádění a certifikace systémů managementu bezpečnosti informací podle ISO/IEC 27001 je naopak relativně mladá disciplina posuzování shody, která zaznamenává od vydání normy v roce 2005 poměrně rychlý vývoj. Zájem mají především organizace disponující velkými objemy důvěrných dat, jako pošty, pojišťovny a banky, ale také organizace zdravotnické, marketingové nebo státní správa. Certifikát pro řízení bezpečnosti informací znamená pro jejich držitele významnou konkurenční výhodu.
Systém řízení jakosti i bezpečnosti informací zaváděla akreditovaná certifikační společnost 3EC International. Implementační proces byl zahájen v březnu a ukončen úspěšným certifikačním auditem v srpnu letošního roku.
Jana Nerušilová
Marketing Manager