Profit.cz: Počet virtuálních kanceláří roste, službu už využívá více než 20 tisíc podnikatelů

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

9. září 2011

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Jak v pátek informoval Tomáš Vozáb ze společnosti PR.Konektor, tuto službu využívá už více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech.

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Jak v pátek informoval Tomáš Vozáb ze společnosti PR.Konektor, tuto službu využívá už více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech.

Jak dále uvedl, v současné době existuje mnoho profesí, jako jsou poradci, projektanti či webdesigneři, které ke svojí práci nepotřebují zázemí klasické kanceláře. Pro jejich podnikání je ale vhodné mít sídlo v lukrativní lokalitě. Díky technologiím, chytrým telefonům a rychlému připojení na internet mohou se svým počítačem a mobilním telefonem pracovat z domova. Na pracovní schůzky jim stačí kavárny s připojením na internet.

Oproti loňskému roku stoupl za první pololetí roku 2011 počet uživatelů virtuálních kanceláří o 10 procent a další nárůst je, vzhledem ke stálému vývoji moderních technologií, očekáván. Nejvíce registrovaných uživatelů je v současné době soustředěno v Praze, Ostravě a Brně.

Virtuální kancelář má oproti té kamenné výhodu ve finanční náročnosti. „Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum hlavního města je o něco dražší, ale přesto je to pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za klasickou kancelář,“ uvedla Jana Babůrková ze společnosti SMART Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Nejrozšířenější je využívání virtuální kanceláře mezi podnikateli z oblasti konzultantských služeb a podnikateli prodávajícími své know-how. V posledním roce se jejich řady nejvíce rozrostly o finanční konzultanty, účetní či podnikatele z oblasti obchodu a služeb.

„Experti poskytující konzultace velkým společnostem často ani tradiční kancelář nepotřebují, zároveň ale nechtějí jako sídlo své společnosti uvádět svou soukromou adresu a raději zvolí tuto formu. Virtuální kancelář jim nabízí komfortní zázemí, prestižní adresu a mnoho doplňkových služeb od digitalizace veškeré pošty a telefonních hovorů až po administrativní servis bez toho, aby museli složitě zajišťovat celou agendu okolo pronájmu sídla a péče o zaměstnance,“ nastínila Babůrková.

Společnosti zajišťující virtuální kanceláře poskytují často kromě prestižní adresy i administrativní zázemí a mnoho dalších služeb. Je ale potřeba každou firmu dobře prověřit a zjistit si, co přesně můžete v rámci servisu očekávat.

Článek je k dispozici také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.