Profit: Tip manažera: Virtuální kancelář

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

16. srpna 2011

Pražské Vinohrady a Žižkov jsou podle aktuálních údajů ministerstva financí z března 2011 místy s nejmenší byrokratickou zátěží.

Pražské Vinohrady a Žižkov jsou podle aktuálních údajů ministerstva financí z března 2011 místy s nejmenší byrokratickou zátěží. Kontrola finančního úřadu je v Praze a větších městech méně pravděpodobná než třeba v Kladně nebo Poděbradech. V případě, že by se podnikatelé chtěli náročným procesům spojených s návštěvou FÚ vyvarovat, mohou využít služby poskytnutí registračního sídla a virtuální kanceláře a jednoduše přemístit sídlo své společnosti do většího města. Těchto služeb mohou podnikatelé využít v Praze, ale i dalších krajských městech, a to nejen v případě, že nepotřebují vlastní administrativní prostory. V souvislosti s kontrolou finančního úřadu se touto formou mohou vyrovnat s byrokratickou a administrativní zátěží, která kontrolu doprovází. Zároveň si zajistí registraci sídla firmy na lukrativní adrese. Mezi standardní nabídku služeb virtuální kanceláře patří plně vybavené místnosti pro vedení jednání, zajištění přeposílání pošty, faxů či vyřizování telefonických hovorů. Někteří klienti oceňují možnost tzv. elektronizace všech došlých dokumentů a materiálů, které mají pak k dispozici online. Výhodou jsou nízké náklady spojené se samotným provozem kanceláře společnosti a rychlost, se kterou mohou firmy začít vykonávat běžnou administrativní agendu. Z těchto důvodů představují virtuální kanceláře atraktivní řešení i pro začínající podnikatele, kterým mohou značně usnadnit start nové kariéry.

(Jana Babůrková, , Business Manager, SMART Office)

 

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít