Novinky.cz: Virtuální kanceláře získávají na oblibě

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

12. září 2011

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova a pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Tuto službu využívá více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech.

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova a pro sídlo své firmy volí tzv. virtuální kancelář. Tuto službu využívá více než 20 tisíc podnikatelů převážně ve větších městech. V současnosti existuje mnoho profesí, jako jsou poradci, projektanti či designeři webových stánek, jejichž příslušníci nepotřebují ke své práci zázemí klasické kanceláře.

Díky moderním technologiím, chytrým telefonům a rychlému připojení na internet mohou se svým počítačem a mobilním telefonem pracovat v pohodlí svého domova a šetřit přitom náklady na provoz kanceláře. Na pracovní schůzky jim stačí kavárny s připojením na internet. Nicméně pro jejich podnikání je vhodné mít sídlo v lukrativní lokalitě.

„Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum hlavního města je o něco dražší, ale přesto je to pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za klasickou kancelář,“ vysvětluje Jana Babůrková ze společnosti SMART Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Méně daňových kontrol
Virtuální kancelář navíc nabízí nejen úsporu financí, ale i času. Výrazně totiž snižuje administrativní zátěž a v případě registrace v krajském městě i počet daňových kontrol. Jejich frekvence je samozřejmě ve velkých městech mnohem nižší než jinde. Nejmenší pravděpodobnost finanční kontroly čeká firmy registrované v Praze, ale podobně jsou na tom i další města, například Hradec Králové či Pardubice.

Nejčastěji je využívají konzultanti
Nejrozšířenější je využívání virtuální kanceláře mezi podnikateli z oblasti konzultantských služeb a podnikateli prodávajícími své know-how. V posledním roce se pak jejich řady rozrostly o finanční konzultanty, účetní či podnikatele z oblasti obchodu a služeb.

„Experti poskytující konzultace velkým společnostem často ani tradiční kancelář nepotřebují, zároveň ale nechtějí jako sídlo své společnosti uvádět svou soukromou adresu a raději zvolí tuto formu. Virtuální kancelář jim nabízí komfortní zázemí, prestižní adresu a mnoho doplňkových služeb od digitalizace veškeré pošty a telefonních hovorů až po administrativní servis bez toho, aby museli složitě zajišťovat celou agendu okolo pronájmu sídla a péče o zaměstnance,“ říká Jana Babůrková.

Oproti loňskému roku stoupl za první pololetí roku 2011 počet uživatelů virtuálních kanceláří o 10 % a další výrazný nárůst se, vzhledem ke stálému vývoji moderních technologií, očekává. Nejvíce registrovaných uživatelů je v současné době soustředěno v Praze, Ostravě a Brně.

Odkaz na článek naleznete zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

  • 15. 10. 2019 | Aktualita

    Změna pravidel při vyplácení zisku

    V letošním roce došlo k podstatným změnám pravidel při vyplácení zisku a od 1.1.2020 dojde nejspíše i ke změně při vyplácení záloh na podíl na zisku.

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.