Novinky.cz: Místo kanceláře stačí jen registrační sídlo

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

3. listopadu 2011

Každý podnikatel, který se rozhodne v České republice podnikat, musí soudu doložit mimo jiné sídlo své společnosti, které je následně zapsáno do veřejného obchodního rejstříku. Náklady spojené s pronájmem vlastních kancelářských prostor jsou však pro začínající podnikatele zejména menších společností jednou z nejnáročnějších položek rozpočtu. Přitom existuje jiné a levnější řešení.

Každý podnikatel, který se rozhodne v České republice podnikat, musí soudu doložit mimo jiné sídlo své společnosti, které je následně zapsáno do veřejného obchodního rejstříku. Náklady spojené s pronájmem vlastních kancelářských prostor jsou však pro začínající podnikatele zejména menších společností jednou z nejnáročnějších položek rozpočtu. Přitom existuje jiné a levnější řešení.

„Možnou variantou, jak situaci řešit, je využít služby registračního sídla, virtuální kanceláře a v případě potřeby krátkodobého pronájmu. Tyto služby zajistí firmě vše potřebné pro standardní fungování, a to za splnění zákonem stanovených povinností,“ říká Jana Babůrková ze společnosti SMART Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Snížení provozních nákladů

Samotnou službu registračního sídla využijí zejména začínající podnikatelé a společnosti, pro jejichž podnikání není nutný přímý kontakt s klienty. Služba zahrnuje poskytnutí adresy do obchodního rejstříku, přebírání pošty a vzkazů, kontakt s veřejností a samozřejmě možnost příležitostného využití zasedacích místností. Společnost, která tuto službu využije, tak efektivně sníží provozní náklady a zároveň získá plně funkční sídlo na prestižní adrese.

Menší pravděpodobnost finančních kontrol

„Úspora finančních prostředků je proti využití klasických administrativních prostor v řádech desítek až stovek tisíc ročně. Registrační sídla jsou navíc umístěna v oblastech s vysokým počtem podnikatelských subjektů, ať už fyzických, či právnických. Minimalizuje se tak pravděpodobnost finanční kontroly, která bývá pro podnikatele administrativně a byrokraticky náročná,“ doplnila výhody tohoto řešení Jana Babůrková.

Článek si můžete přečíst také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

  • 15. 10. 2019 | Aktualita

    Změna pravidel při vyplácení zisku

    V letošním roce došlo k podstatným změnám pravidel při vyplácení zisku a od 1.1.2020 dojde nejspíše i ke změně při vyplácení záloh na podíl na zisku.

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.