Finance.cz: Virtuální kancelář versus registrační sídlo – kterou možnost zvolit?

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

31. října 2011

Každý podnikatel, který se rozhodne v České republice podnikat, musí soudu doložit mimo jiné také sídlo své společnosti. To je poté zapsáno do veřejného obchodního rejstříku. Náklady spojené s pronájmem vlastních prostor, kde by bylo sídlo společnosti umístěno, jsou pro začínající podnikatele nebo menší společnosti jednou z nejnáročnějších položek rozpočtu. Přitom pro mnoho společností existuje jiné, velmi chytré a levné řešení.

Každý podnikatel, který se rozhodne v České republice podnikat, musí soudu doložit mimo jiné také sídlo své společnosti. To je poté zapsáno do veřejného obchodního rejstříku. Náklady spojené s pronájmem vlastních prostor, kde by bylo sídlo společnosti umístěno, jsou pro začínající podnikatele nebo menší společnosti jednou z nejnáročnějších položek rozpočtu. Přitom pro mnoho společností existuje jiné, velmi chytré a levné řešení.

Možnou variantou, jak situaci řešit, je využít služby registračního sídla, virtuální kanceláře a v případě potřeby krátkodobého pronájmu. Tyto služby společnosti zajistí vše potřebné pro standardní fungování, a to za splnění zákonem stanovených povinností“ říká Jana Babůrková ze společnosti SMART Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Co zahrnují služby?
Samotnou službu registračního sídla využijí zejména začínající podnikatelé a společnosti, pro jejichž podnikání není nutný přímý kontakt s klienty. Služba zahrnuje poskytnutí adresy do obchodního rejstříku, označení společnosti dle zákona, přebírání pošty a vzkazů, kontakt s veřejností a samozřejmě možnost příležitostného využití zasedacích místností. Společnost, která tuto službu využije, tak efektivně sníží provozní náklady a zároveň získá plně funkční sídlo na prestižní adrese.

„Úspora finančních prostředků je oproti využití klasických administrativních prostor v řádech desítek až stovek tisíc ročně. Registrační sídla jsou navíc umístěna v oblastech s vysokým počtem podnikatelských subjektů, ať už fyzických či právnických. Minimalizuje se tak pravděpodobnost finanční kontroly, která bývá pro podnikatele administrativně a byrokraticky náročná,“ doplnila výhody Jana Babůrková ze společnosti SMART Office.

Oproti tomu virtuální kancelář klientovi nabídne mnohem více, než jen adresu do obchodního rejstříku. Virtuální kancelář je mix služeb, které klientovi zajistí - bez nutnosti zaměstnávat vlastní zaměstnance - kompletní chod kanceláře. Klient může využít služby telefonní operátorky, přeposílání či skenování pošty a administrativních služeb. Díky moderní aplikaci eOffice, která je součástí této služby, může společnost odkudkoliv ze světa mít přehled o příchozí poště, telefonech či faxech. Tento servis je poskytován v reprezentativních prostorech a je zajišťován vyškoleným personálem.

Krátkodobé pronájmy
Firmy, které využívají služby registračního sídla a virtuální kanceláře velmi často využívají i možnost krátkodobého pronájmu zasedací místnosti či přímo plně vybavené kanceláře. Společnosti tak výrazně uspoří náklady, protože za pronájem platí pouze ve chvíli, kdy ho reálně potřebují, ať už je to hodina či den.

Krátkodobé pronájmy se tak spolu s registračními sídly a virtuálními kancelářemi mohou stát efektivním nástrojem úspory i možností firemní expanze. Pro doporučení nejlepší možné varianty by se firmy měly obrátit na spolehlivé odborníky, kteří mají s jejich poskytováním dlouhodobou zkušenost.

Článek najdete také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.