Euro.cz: Virtuálních kanceláří je u nás již přes 20 tisíc

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

9. září 2011

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí virtuální kancelář.

Stále více podnikatelů dává před kamennou kanceláří přednost práci z domova, pro sídlo své firmy volí virtuální kancelář. Tuto službu dle údajů společnosti SMART Office v současnosti využívá více než 21 tisíc podnikatelů, převážně pak ve větších městech. Oproti loňskému roku stoupl za první pololetí roku 2011 počet uživatelů virtuálních kanceláří o desetinu a další nárůst je očekáván. Nejvíce registrovaných uživatelů, přes 16 tisíc, je v Praze, následují Brno a Ostrava, kde v každém z měst je jich více než dva tisíce.

„Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum hlavního města je o něco dražší, ale přesto je to pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za klasickou kancelář,“ vysvětluje Jana Babůrková z firmy SMART Office, která se poskytováním služeb v této oblasti zabývá.

Společnosti zajišťující virtuální kanceláře poskytují často kromě prestižní adresy i administrativní zázemí a mnoho dalších služeb. Je ale potřeba každou firmu dobře prověřit a zjistit si, co přesně můžete v rámci servisu očekávat. Babůrková varuje, že kromě solidních společností, které klientovi zajistí kompletní servis, jsou na trhu i takové, které nesplní ani zákonné požadavky na sídlo společnosti.

Nejrozšířenější je využívání virtuální kanceláře mezi podnikateli z oblasti konzultantských služeb a podnikateli prodávajícími své know-how. V posledním roce se pak jejich řady nejvíce rozrostly o finanční konzultanty, účetní či podnikatele z oblasti obchodu a služeb.

Článek naleznete také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.