Euro.cz: Virtuální kanceláře využívá 20 tisíc podnikatelů

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

18. ledna 2011

Počet českých podnikatelů, kteří využívají virtuální kanceláře, se přiblížil 20 tisícům. Podle Jany Babůrkové ze společnosti Smart Office, která tuto službu poskytuje, počet zájemců rok od roku roste. „Zatímco dříve bylo zřejmé, že využití virtuálních kanceláří není zcela obvyklé, dnes jsou chápány jako standardní prvek podnikání,“ sdělila Babůrková.

Počet českých podnikatelů, kteří využívají virtuální kanceláře, se přiblížil 20 tisícům. Podle Jany Babůrkové ze společnosti Smart Office, která tuto službu poskytuje, počet zájemců rok od roku roste. „Zatímco dříve bylo zřejmé, že využití virtuálních kanceláří není zcela obvyklé, dnes jsou chápány jako standardní prvek podnikání,“ sdělila Babůrková.

Podle Babůrkové trh virtuálních kanceláří za uplynulý rok vzrostl o 13 %. Nejvíc virtuálních kanceláří je v Praze, ale výjimkou již nejsou ani Ostrava nebo Brno. „Fenomén virtuálních kanceláří používají velmi často podnikatelé, kteří nabízejí konzultantské služby nebo know-how. V posledním roce jsme zaznamenali velký zájem ekonomických a finančních poradců, účetních, ale také podnikatelů z oblasti obchodu a služeb.“

„Zájem o naše virtuální kanceláře přikládáme z části trendu, kdy stále víc lidí s bohatými zkušenostmi opouští zaměstnavatele a zakládá vlastní podnikání. Mít dobrou adresu se právě mezi těmito typy podnikatelů stále ještě sluší,“ tvrdí Babůrková. „Experti, kteří poskytují své konzultace velkým korporacím nebo mezinárodním klientům, totiž raději zvolí tuto formu s prestižní adresou, než aby zmiňovali své soukromé sídlo.“

Mít dobrou adresu a zároveň minimalizovat kontroly finančního úřadu je velmi lákavé. Ceny virtuálních kanceláří v krajských městech začínají na stokorunových částkách. Centrum Prahy je dražší, ale přesto pouze zlomek toho, co by podnikatelé dali za standardní kancelář.

Na trhu s virtuálními kancelářemi už řadu let panuje slušná konkurence. Působí na něm několik velkých společností, které ke krátkodobému pronájmu nabízejí řadu dalších služeb. Od asistentských až po vedení účetnictví a daňové poradenství. Jsou však i takové, které nepokryjí ani základní zákonné požadavky na sídlo firmy.

Článek je k dispozici také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

  • 15. 10. 2019 | Aktualita

    Změna pravidel při vyplácení zisku

    V letošním roce došlo k podstatným změnám pravidel při vyplácení zisku a od 1.1.2020 dojde nejspíše i ke změně při vyplácení záloh na podíl na zisku.

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.