Epravo.cz: Nejlevnější virtuální kanceláře jsou v Praze.

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

18. ledna 2011

Tlak na snižování nákladů zvýšil mezi firmami oblibu pronájmu registračních sídel a virtuálních kanceláří. Podle průzkumu společnosti SMART Office vzrostl v průběhu letošního roku na českém trhu počet firem, které tyto služby využívají, o 20 procent. Pro založení virtuální kanceláře je navíc jedním z nejlepších míst v rámci střední Evropy právě Praha.

Za shodné služby zaplatí totiž klient v Praze měsíčně až o 20 % méně než např. ve Varšavě. Ještě větší rozdíl v ceně je u stále oblíbenějších doprovodných služeb, jako jsou např. krátkodobý pronájem zasedací místnosti či plně vybavené kanceláře.

V centru Prahy si lze pronajmout plně vbavenou kancelář až o 175 EUR méně než v Budapešti, měsíční tedy podnikatel může ušetřit až 30 %. „Cena je stále jedním z hlavních důvodů, proč je Praha vyhledávaným cílem zahraničních firem využívajících služeb virtuálních kanceláří,“ komentuje situaci Jana Babůrková, manažerka společnosti SMART Office. Velmi podobná situace je v Bratislavě, která je v oblasti cen srovnatelná s Prahou. „Pokud se firma rozhoduje podle ceny, je Bratislava srovnatelná s Prahou, která je ale preferovanější díky své poloze a celkové úrovni trhu virtuálních kanceláří,“ dodává Babůrková.

Virtuální kanceláře jsou levnější alternativou klasických kancelářských prostor - za fixní poplatky umožňují firmám například registraci sídla na atraktivní adrese či klasické kancelářské služby jako přebírání pošty či telefonní operátory. Ceny za tyto služby jsou přitom mnohem nižší, než by firma musela platit za vlastní prostory a personál. Vedle prestižní adresy hlavního města hraje roli i úroveň byrokracie a administrativní zátěž, která je v Praze stále nižší než ve zbytku republiky. Praha dlouhodobě patří mezi oblasti s jednou z nejmenších pravděpodobností návštěvy z finančního úřadu.

Virtuální kanceláře využívají i začínající podnikatelé, kteří velmi pozorně hlídají veškeré náklady. Zatímco u klasické kamenné kanceláře jsou náklady v řádech desítek až stovek tisíc korun ročně, u virtuální kanceláře se jedná i při plném rozsahu služeb o několik tisíc měsíčně. „Pro ty, kdo nepotřebují vlastní administrativní prostory, se toto řešení jeví jako velmi elegantní. Dalším velmi důležitým impulsem je i rychlost, se kterou mohou začít vykonávat běžnou administrativní agendu. Více než 90 % společností, které využívají službu virtuální kanceláře, má u poskytovatele zřízeno i registrační sídlo,“ dodává Babůrková.

Článek zde

Zdroj: www.epravo.cz

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.