E15: Roste zájem o pronájem virtuálních kanceláří

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

3. května 2011

Stejně jako minulý rok se podnikatelé zaměřují na pronájem virtuálních kanceláří, které začínají být podnikatelským standardem napříč tržními segmenty. Podle Jany Babůrkové ze společnosti Smart Office jejich počet v letošním roce přesáhne 20 tisíc a nadále poroste.

Stejně jako minulý rok se podnikatelé zaměřují na pronájem virtuálních kanceláří, které začínají být podnikatelským standardem napříč tržními segmenty. Podle Jany Babůrkové ze společnosti SMART Office jejich počet v letošním roce přesáhne 20 tisíc a nadále poroste.

 „Oproti loňskému roku jsme zaznamenali nárůst téměř 15 procent,“ doplňuje Babůrková. Podle ní podnikatelé vyhledávají tento typ řešení zejména z hlediska úspory nákladů a času. Proto se k využívání virtuálních kanceláří uchylují často právě z důvodu administrativní zátěže a finančních kontrol, kdy přesouvají registraci sídla firmy do virtuální kanceláře ve velkém městě. Daňová kontrola je tam mnohem méně pravděpodobná než v regionech.

Zejména Praha je místem, kde mají podnikatelé jednu z nejnižších byrokratických a administrativních zátěží. Nicméně to neplatí plošně pro celou ČR. Například v Hradci Králové, Ústí nad Labem či Pardubicích je frekvence prováděných daňových kontrol také velmi nízká.

Není to tak dlouho, co čeští podnikatelé objevili možnost využívání virtuálních kanceláří. Hlavním důvodem jejich rozhodnutí je zejména zamezení administrativní zátěže, úspora nákladů a v neposlední řadě také dobrá adresa pro sídlo své společnosti. Všechny tyto výhody jim poskytuje právě služba pronájmu virtuálních kanceláří.

Článek je k dispozici také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.