Deník.cz: Počet klientů s virtuální kanceláří stoupl o 13 pct

Přečtěte si aktuality z oboru a články o SMART Office

21. ledna 2011

V Česku loni stoupl počet podnikatelů využívajících virtuální kancelář o 13 procent na téměř 20.000. Nejvíce virtuálních kanceláří je v Praze, ale výjimkou již nejsou ani velká krajská města, jako je Ostrava či Brno. Vyplývá to z analýzy společnosti Smart Office, která se provozování virtuálních kanceláří zabývá.

V Česku loni stoupl počet podnikatelů využívajících virtuální kancelář o 13 procent na téměř 20.000. Nejvíce virtuálních kanceláří je v Praze, ale výjimkou již nejsou ani velká krajská města, jako je Ostrava či Brno. Vyplývá to z analýzy společnosti Smart Office, která se provozování virtuálních kanceláří zabývá.

„Zatímco dříve bylo zřejmé, že využití virtuálních kanceláří není zcela obvyklé, dnes jsou chápány jako standardní prvek podnikání,“ uvedla Jana Babůrková ze Smart Office. Fenomén virtuálních kanceláří používají podle ní velmi často podnikatelé nabízející konzultantské služby nebo prodávající své know-how. „V posledním roce jsme zaznamenali velký zájem ze strany ekonomických konzultantů, finančních poradců, účetních, ale také ze strany podnikatelů z oblasti obchodu a služeb,“ dodala.

Společnosti poskytující virtuální kanceláře nabízí zpravidla registrační sídlo nebo využití korespondenční adresy. Běžné je i využití administrativního zázemí a služeb s tím spojených. „Zájem o virtuální kanceláře přikládáme z části atmosféře ve společnosti, trendu, kdy stále více pracovníků s bohatými zkušenostmi opouští dosavadní zaměstnavatele a zakládá vlastní podnikání, a také tomu, že mít dobrou adresu se právě mezi těmito typy podnikatelů stále ještě sluší,“ podotkla Babůrková.

Článek je k dispozici také zde.

Zpět

Máte zájem o naše služby? Chcete se na něco zeptat?

Aktuality

Aktuality, tiskové zprávy, články.
Vše na jednom místě.

Máte zájem o naše služby?
Chcete se na něco zeptat?

Napište nám
Zavřít
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.