1. Finanční úspora
Pronájem fyzické kanceláře i na méně zajímavé adrese obvykle stojí několik tisíc korun měsíčně, v centru velkých měst se může suma navýšit i na desítky tisíc. Za virtuální sídlo s prestižní adresou zaplatí podnikatel nepoměrně nižší sumu – většinou v řádech stovek korun.
2. Dobrá image před partnery
Mnoho firem považuje adresu v Praze, či jiném velkém městě za prestižnější. Pokud navíc společnost komunikuje se zahraničím, počítají s tím, že na partnery udělá lepší dojem povědomé město.
3. Poštovní služby a dostupnost 24/7
Většina společností poskytujících virtuální kanceláře umožňuje svým klientům osobní odběr došlé pošty v svojí centrále, nebo na adrese virtuálního sídla. Etablovanější poskytovatelé pak nabízí i další služby, jako upozornění na došlou poštu e-mailem, telefonicky nebo SMS správou, skenování pošty nebo její přeposílání na vybranou adresu. Poskytovatel sídel Smart Office svým klientům nabízí službu eOffice, která zaručuje on-line přehledy došlé pošty, dokumentace a aktualizaci kontaktních údajů 24 hodin denně 7 dní v týdnu, bez ohledu na to, kde se zákazník nachází.
4. Pomoc s administrativou
V rámci doplňkových služeb k pronájmu někteří poskytovatelé virtuálních sídel podnikatelům výrazně ulehčí administrativní povinnosti. Firemní administrativa v některých případech není natolik rozsáhlá, aby bylo nutné a/nebo efektivní zaměstnávat a tedy platit stálou asistentku, sekretářku nebo oddělení back office.
5. Zázemí pro jednání s klienty
Ne všechny jednání s klienty nebo partnery je vhodné odbýt v kavárně. Větší poskytovatelé virtuálních kanceláří svým zákazníkům poskytují také možnost krátkodobého pronájmu zasedací místnosti, nebo plně vybavených kancelářských prostor ve velkých městech.
Zdroj: kurzy.cz